Grafisch design – artmedia
parallax background
  • Microsoft – Meisjes vinden coderen cool! – CodeWeek.eu

    Coderen geen kinderspel? Toch wel! Dit bewees Microsoft met hun Hour of Code 2016-campagne waarvoor ze kwamen aankloppen bij artmedia.
  • Logo Gemeentelijke basisschool Overijse

    Op vraag van de gemeentelijke bassischool Overijse, beter gekend als het GBO, ontwierp Artmedia een nieuw, jeugdig logo. Daarnaast zorgde artmedia ervoor dat dit logo visueel werd weergegeven op een grote banner en leuke sweaters.
  • Microsoft – Hour of Code

    Coderen geen kinderspel? Toch wel! Dit bewees Microsoft met hun Hour of Code 2016-campagne waarvoor ze kwamen aankloppen bij artmedia.
  • Customer case DEME voor Microsoft

    Met meer dan 140 jaar ervaring baggeren, creëert DEME land voor de toekomst. Wereldwijd telt de groep 4 500 werknemers die samen door een digitale transformatie gingen. Microsoft gaf artmedia de opdracht om DEME’s slimme manier van werken in de belangstelling te zetten met een video om andere bedrijven te inspireren.
  • LAWCOM

    LAWCOM is een advocaten en incasso kantoor gevestigd in Sint-Martens-latem. Voor haar complete rebranding klopte ze aan bij artmedia waar we met plezier de uitdaging aangingen. Wij ondersteunde het kantoor bij het kiezen en ontwerpen van een nieuwe naam, huisstijl en haar nieuwe logo.
  • Microsoft Inspire

    Wat dacht u van een boekcover op maat als uitnodiging voor uw volgend event? Artmedia ontwierp op vraag van Microsoft een originele uitnodiging voor Microsoft Inspire in Washington DC samen met deze video die er in geen tijd voor zorgde dat het event compleet volzet was.
  • Tegel Concept

    Tegel Concept kwam bij artmedia over de vloer voor een nieuwe website die zowel hun enorm aanbod als uitgebreide ervaring in de verf kon zetten. Het resultaat is een strak ontwerp met zin voor detail en dezelfde kwaliteitsuitstraling als de tegels en producten die de tegelspecialist in de aanbieding heeft.
  • Goesting in Gezondheid

    Goesting in Gezondheid? Die vraag stelt osteopaat en voedingsdeskundige Lynn De Merlier met haar nieuwe website. Klare taal van de experte in een knap artmedia-ontwerp, die mensen helpt om een gezonde levensstijl aan te nemen. Bovendien kan je er ook terecht in de de webshop voor heerlijk gezonde granola en nog veel meer.
  • Duurzame Palmolie

    Op vraag van Whyte Corporate Affairs ontwierp artmedia een visuele campagne (website, infographics, roll-ups, logo, branding) om het grote publiek te informeren over het gebruik van Duurzame Palmolie.
  • Een levensreddende boodschap die blijft plakken

    Een levensreddende boodschap die nu blijft plakken in het straatbeeld dankzij de bestickerde autopompen van de Hulpverleningszone Oost van Vlaams-Brabant. We zijn fier dat we deze belangrijke campagne kracht hebben mogen bijzetten met tekst en beeld!
  • International Football Business Institute

    International Football Business Institute - kortweg IFBI - werd pas opgericht voor studenten van over de hele wereld die een carrière ambiëren in de voetbalindustrie. Het instituut koos voor ons voor hun totale communicatie en de werving van studenten. Van de creatie van het logo, over de website tot de perscommunicatie, sociale media en online advertising.
  • Sleutel voor een betere toekomst

    Heb jij de sleutel voor een betere toekomst? Een sterke campagne van Caritas International, dat zo veel mogelijk vluchtelingen aan een huurwoning wil helpen: het vertrekpunt voor een nieuw begin in onze samenleving. Naast het ontwerp van het campagnebeeld coördineerden we ook de productie van dit knappe animatiefilmpje.
    Heb jij de sleutel voor een betere toekomst?
  • Druivenfeesten Overijse

    Voor ondertussen bijna 12 jaar is artmedia the go-to communicatiepartner van de Druivenfeesten in Overijse. Jaar na jaar zetten we onze schouders onder het volledige communicatie-aspect van de Druivenfeesten. Van A tot Z: een catchy baseline en campagnebeeld, flyers, posters, fotoshoots, een website, PR en social media.
  • #pennenneer! – Lancering van de Microsoft Surface Pro 4

    In November vond de officiële release plaats van de nieuwe Windows 10 toestellen. Microsoft zocht een creatieve manier om die toestellen voor te stellen aan de pers en kwam daarvoor bij ons aankloppen. We besloten de gebruikelijke persconferentie een twist te geven om de veelzijdigheid en degelijkheid van het toestel ‘on the spot’ in de verf te zetten.
    Lancering Microsoft Surface Pro 4
  • Microsoft DigiGirlz

    IT een mannenwereld? Niet als het aan de DigiGirlz en Eline De Munck ligt! Voor Microsoft BeLux organiseerden we in april een groots event, waarbij we maar liefst 80 meisjes uitnodigden om aan te tonen dat niet enkel jongens, maar zeker ook de girls uitblinken in coderen, programmeren en analyseren.
  • Een uitnodiging met een uitzicht

    In december kregen we van Microsoft Belux de opdracht een classy, maar originele uitnodiging te creëren voor hun top CIO klanten.
  • Share a soup

    Ook bij Lidl is de kerstperiode een tijd van generositeit. Om 2015 op de meest vrijgevige en liefdadige manier af te sluiten, lanceerde de supermarktketen het #ShareASoup-project.
  • Lidl in the dark

    Supermarktketen Lidl had één missie voor artmedia: big buzz creëren rond haar eindejaarsproducten ‘Délicieux’. Die uitdaging gingen we met veel plezier aan.
 

Zelf een project starten?


GET IN TOUCH!
  • Een uitnodiging met een uitzicht

    In december kregen we van Microsoft Belux de opdracht een classy, maar originele uitnodiging te creëren voor hun top CIO klanten.
  • Microsoft Inspire

    Wat dacht u van een boekcover op maat als uitnodiging voor uw volgend event? Artmedia ontwierp op vraag van Microsoft een originele uitnodiging voor Microsoft Inspire in Washington DC samen met deze video die er in geen tijd voor zorgde dat het event compleet volzet was.
  • Logo Gemeentelijke basisschool Overijse

    Op vraag van de gemeentelijke bassischool Overijse, beter gekend als het GBO, ontwierp Artmedia een nieuw, jeugdig logo. Daarnaast zorgde artmedia ervoor dat dit logo visueel werd weergegeven op een grote banner en leuke sweaters.
  • LAWCOM

    LAWCOM is een advocaten en incasso kantoor gevestigd in Sint-Martens-latem. Voor haar complete rebranding klopte ze aan bij artmedia waar we met plezier de uitdaging aangingen. Wij ondersteunde het kantoor bij het kiezen en ontwerpen van een nieuwe naam, huisstijl en haar nieuwe logo.
  • Sleutel voor een betere toekomst

    Heb jij de sleutel voor een betere toekomst? Een sterke campagne van Caritas International, dat zo veel mogelijk vluchtelingen aan een huurwoning wil helpen: het vertrekpunt voor een nieuw begin in onze samenleving. Naast het ontwerp van het campagnebeeld coördineerden we ook de productie van dit knappe animatiefilmpje.
    Heb jij de sleutel voor een betere toekomst?
  • Druivenfeesten Overijse

    Voor ondertussen bijna 12 jaar is artmedia the go-to communicatiepartner van de Druivenfeesten in Overijse. Jaar na jaar zetten we onze schouders onder het volledige communicatie-aspect van de Druivenfeesten. Van A tot Z: een catchy baseline en campagnebeeld, flyers, posters, fotoshoots, een website, PR en social media.
  • Een levensreddende boodschap die blijft plakken

    Een levensreddende boodschap die nu blijft plakken in het straatbeeld dankzij de bestickerde autopompen van de Hulpverleningszone Oost van Vlaams-Brabant. We zijn fier dat we deze belangrijke campagne kracht hebben mogen bijzetten met tekst en beeld!
  • Lidl in the dark

    Supermarktketen Lidl had één missie voor artmedia: big buzz creëren rond haar eindejaarsproducten ‘Délicieux’. Die uitdaging gingen we met veel plezier aan.
  • International Football Business Institute

    International Football Business Institute - kortweg IFBI - werd pas opgericht voor studenten van over de hele wereld die een carrière ambiëren in de voetbalindustrie. Het instituut koos voor ons voor hun totale communicatie en de werving van studenten. Van de creatie van het logo, over de website tot de perscommunicatie, sociale media en online advertising.
  • Share a soup

    Ook bij Lidl is de kerstperiode een tijd van generositeit. Om 2015 op de meest vrijgevige en liefdadige manier af te sluiten, lanceerde de supermarktketen het #ShareASoup-project.
  • Microsoft DigiGirlz

    IT een mannenwereld? Niet als het aan de DigiGirlz en Eline De Munck ligt! Voor Microsoft BeLux organiseerden we in april een groots event, waarbij we maar liefst 80 meisjes uitnodigden om aan te tonen dat niet enkel jongens, maar zeker ook de girls uitblinken in coderen, programmeren en analyseren.